КАЛЕНДАРНЕ
ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 3 КЛАСУ
Літературного
читання;
Української мови;
Математики;
Природознавства;
Образотворчого
мистецтва;
Трудового навчання;
Основ
здоров'я;
вчитель початкових класів:
Тлуста Олена
Володимирівна
2016 – 2017 н. р. -
Розклад
уроків
ПОНЕДІЛОК ВІВТОРОК
1. Літературне читання 1.
Математика
2. Українська мова 2. Фізична культура
3.
Математика 3. Англійська мова
4. Природознавство 4. Літературне читання
5. Фізична культура
СЕРЕДА
ЧЕТВЕР
1. Математика 1. Математика
2.
Фізична культура 2. Музика
3.
Українська мова 3.
Українська мова
4. Я у світі
5. Природознавство 4.
Образотворче мистецтво
П¢ЯТНИЦЯ
1. Літературне читання
2.
Англійська мова
3.
Інформатика
4. Основи здоровя
5. Трудове навчання О.
Савченко Літературне читання, 3 клас Київ, Видавництво «Освіта», 2012 р.
121 годин на рік
І семестр – 57 годин (3 години на тиждень)
ІІ семестр – 64 години
(4 години на тиждень)
Зведений
перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в
3 клас з літературного читання
|
Вид
перевірки
|
3 клас
|
||
|
І
сем.
|
Дата
|
ІІ
сем.
|
|
|
Навичка читання
вголос (усно).
|
1
|
|
1
|
|
Навичка читання
мовчки (письмово).
|
1
|
|
1
|
|
Аудіювання
(письмово).
|
1
|
|
1
|
|
Усний переказ прочитаного твору (усно).
|
1
|
|
-
|
|
Робота з
літературним твором (письмово).
|
-
|
|
1
|
|
Загальна кількість перевірок за семестр
|
4
|
|
4
|
Поточна перевірка уміння читати напам’ять
|
Вид поточної перевірки
|
3 клас
|
|
|
І
сем.
|
ІІ
сем.
|
|
|
Читання напам’ять віршованих текстів
|
3
|
2
|
|
Читання напам’ять прозових текстів
|
-
|
1 уривок з казки
(30-35 слів)
|
|
№
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Годин
|
Примітки
|
|
|
Тема 1. Цікава
книга природи (11 год.)
|
|||||
|
1
|
|
|
1
|
стор.4-5,підготуватися
до п/чит.
«Узолото вбралася земля»
стор.3-13
|
|
|
2
|
|
|
1
|
стор.6
|
|
|
3
|
|
|
1
|
стор.7-8 вивчити вірш напам’ять
|
|
|
4
|
|
|
1
|
стор.9
|
|
|
5
|
|
|
1
|
стор.10-11
|
|
|
6
|
|
|
1
|
стор11-13
|
|
|
7
|
|
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Книги-морська глибина»
стор.14-22
|
|
|
8
|
|
|
1
|
стор.13-14
|
|
|
9
|
|
|
1
|
стор.15
|
|
|
10
|
|
|
1
|
стор.15-16
|
|
|
11
|
|
|
1
|
стор.17
|
|
|
Тема 2. Від слова – до книги (19 год.)
|
|||||
|
12
|
|
|
1
|
стор.18-19
|
|
|
13
|
|
|
1
|
стор.19-20
|
|
|
14
|
|
|
1
|
стор.21-22
|
|
|
15
|
|
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Бібліотечний
урок» стор.14-22
|
|
|
16
|
|
|
1
|
стор.23-24
|
|
|
17
|
|
|
1
|
стор.25-26
|
|
|
18
|
|
|
1
|
стор.27-28
|
|
|
19
|
|
|
1
|
стор. 29-31
|
|
|
20
|
|
|
|
підготуватися до п/чит «У світі цікавого»
стор. 57-70
|
|
|
21
|
|
|
1
|
стор.32-33
|
|
|
22
|
|
|
1
|
стор.33-35
|
|
|
23
|
|
|
1
|
|
|
|
24
|
|
|
1
|
стор. .36-37
|
|
|
25
|
|
|
1
|
стор.38-39
|
|
|
26
|
|
|
|
стор.39-41
|
|
|
27
|
|
|
1
|
стор.42-44
|
|
|
28
|
|
Урок
позакласного читання «У світі цікавого» стор. 57-70
|
1
|
підготуватися до п/чит. . «До джерел
народної мудрості» стор.28-37
|
|
|
29
|
|
Контрольна робота: усний переказ прочитаного
|
|
|
|
|
30
|
|
Урок-свято
«Похвала книгам»
|
1
|
|
|
|
Тема 3. З чистого джерела народної творчості (10 год.)
|
|||||
|
31
|
|
Чарівні казки. Українська народна
казка «Кирило Кожум’яка»
|
1
|
стор.46-50
|
|
|
32
|
|
Українська народна казка
«Кривенька качечка» (початок)
|
1
|
стор.50-51
|
|
|
33
|
|
Українська народна казка
«Кривенька качечка» (продовження)
|
1
|
стор.52-53
|
|
|
34
|
|
Народні пісні «Два півники»,
«Грицю, Грицю», «Пісенька житнього віночка» напам’ять
|
1
|
стор.54-56 ,вивчити пісню (за вибором)
|
|
|
35
|
|
Урок
позакласного читання «До джерел народної мудрості»
стор.28-37
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Сторінками
дитячих журналів» стор.82-102
|
|
|
36
|
|
Прислів’я напам’ять
|
|
стор.57,вивчити 4 прислів'я
|
|
|
37
|
|
Скоромовки . Загадки
.
|
1
|
стор.58-59,скласти віршовану загадку
|
|
|
38
|
|
Контрольна робота: навичка читання
вголос (усно)
|
1
|
|
|
|
39
|
|
Урок
позакласного читання «Сторінками дитячих журналів»
стор.82-102
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Новорічні
віншування» стор.71-81
|
|
|
40
|
|
Підсумок за темою «З чистого
джерела народної творчості»
|
1
|
стор.60
|
|
|
Тема 4. Літературні казки й п’єса-казка ( 16 год.)
|
|||||
|
41
|
|
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (початок)
|
1
|
стор.62-63
|
|
|
42
|
|
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)
|
1
|
стор.64-66
|
|
|
43
|
|
Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона» (початок)
|
1
|
стор.67-68
|
|
|
44
|
|
Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона» (продовження)
|
1
|
стор.69-71
|
|
|
45
|
|
Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (початок)
|
1
|
71-74
|
|
|
46
|
|
Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (продовження)
|
1
|
стор.74-77
|
|
|
47
|
|
Урок позакласного читання«Новорічні віншування»
стор.71-81
|
1
|
підготуватися до
п/чит.
«Творчість Н Забіли» стор.112-124
|
|
|
48
|
|
Підсумковий урок за семестр
|
1
|
|
|
ІІ С Е М Е С Т
Р
64 години (4 години на тиждень)
Зведений
перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в
3 клас з літературного читання
|
Вид
перевірки
|
3 клас
|
|
|
ІІ
семестр
|
Дата
|
|
|
Навичка читання
вголос (усно).
|
1
|
|
|
Навичка читання
мовчки (письмово).
|
1
|
|
|
Аудіювання
(письмово).
|
1
|
|
|
Робота з
літературним твором (письмово).
|
1
|
|
|
Загальна кількість перевірок за семестр
|
4
|
|
Поточна перевірка уміння читати напам’ять
|
Вид поточної перевірки
|
3 клас
|
|
ІІ
сем.
|
|
|
Читання напам’ять віршованих текстів
|
2
|
|
Читання напам’ять прозових текстів
|
1 уривок з казки
(30-35 слів)
|
|
№
|
Дата
|
Тема
уроку
|
Годин
|
Примітки
|
|
Тема 4.
Літературні казки й п’єса-казка ( 16 год.)продовження
|
||||
|
49
|
|
Всеволод Нестайко «Суд у цирку» (початок)
|
1
|
стор.77-79
|
|
50
|
|
Всеволод Нестайко «Суд у цирку» (закінчення). Підсумок за темою
«Літературні казки»
|
1
|
стор.80-82,скласти план
|
|
51
|
|
Олександр Олесь «Бабусина пригода» (початок)
|
1
|
стор.83-85
|
|
52
|
|
Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження)
|
1
|
стор.86-87
|
|
53
|
|
Олександр Олесь «Бабусина пригода» (інсценування) Наталя Забіла «У дитячому театрі»
|
1
|
стор.88-91
|
|
54
|
|
Урок позакласного читання «Творчість Н.Забіли» стор.112-124
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Байки
Л.Глібова»
|
|
55
|
|
Контрольна
робота: аудіювання
|
1
|
|
|
56
|
|
Узагальнення знань за темою «Літературні казки й п’єса-казка» Виконання
тестових завдань
|
1
|
стор.92
|
|
Тема 5. Байки ( 6 год.)
|
||||
|
57
|
|
Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак»
|
1
|
стор.93-95,вивчити байку напам'ять
|
|
58
|
|
Леонід Глібов «Коник-стрибунець» напам'ять
|
1
|
стор.95-96,виконати
роботу в зошиті.
|
|
59
|
|
Леонід Глібов «Чиж та Голуб»
|
1
|
стор.97
|
|
60
|
|
|
1
|
стор.
|
|
61
|
|
Урок позакласного читання байок Л.Глібова
|
1
|
підготуватися до
п/чит. «Творчість
Л.Українки» стор.103-105вивчити вірш (за вибором)
|
|
62
|
|
Підсумковий урок з теми
|
1
|
стор.98
|
|
Тема 6. Світ дитинства у
поезії і прозі ( 21 год.)
|
||||
|
63
|
|
Леся Українка «Як дитиною,
бувало…»
|
1
|
стор.100,розповідати про життєвий шлях
поетеси
|
|
64
|
|
Леся Українка «Мамо, іде вже
зима…»
|
1
|
стор.101-102,придумати слова -рими
|
|
65
|
|
Олександр Олесь «Згадую:
так я в дитинстві любив…», «Серед
краси»
|
1
|
стор.102-1-03
|
|
66
|
|
Дмитро Павличко «Мрія», «Гном»
|
1
|
стор.10-4-105,придумати продовження
|
|
67
|
|
Грицько Бойко «Як невдаха
виступав», «Сашко», «Веселинки», «Скоромовки» напам'ять
|
1
|
стор.106-107 вивчити напам'ять
|
|
68
|
|
Урок
позакласного читання «Творчість Л.Українки» стор.103-105
|
1
|
підготуватися
до п/чит.
«Твори М.Стельмаха» стор.125-130
|
|
69
|
|
Анатолій Качан «Дівчинка і море»,
«Біля тихого Дунаю»
|
1
|
стор.108-110
|
|
70
|
|
Степан Жупанин «Оленчині вишивки»
|
1
|
стор.110-111
|
|
71
|
|
Степан Жупанин «Сім вітрів».
|
1
|
стор.112-113
|
|
72
|
|
Узагальнення знань за темою «Світ
дитинства у поезії і прозі». Поетичні твори
|
1
|
стор.113
|
|
73
|
|
Василь Сухомлинський «Красиві
слова
і красиве діло»
|
1
|
стор.114-115
|
|
74
|
|
Василь Сухомлинський «Кінь утік…»
|
1
|
стор.115-116
|
|
75
|
|
Олег Буцень «Наше відкриття»
(початок)
|
1
|
стор.117-118
|
|
76
|
|
Олег Буцень «Наше відкриття»
(закінчення)
|
1
|
стор.119-120
|
|
77
|
|
Урок
позакласного читання «Твори М.Стельмаха» стор.125-130
|
1
|
підготуватися
до п/чит.
«Т.Шевченко жити буде,поки на землі житимуть люди» стор.131-142
|
|
78
|
|
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
(початок)
|
1
|
стор.121-123
|
|
79
|
|
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
(продовження)
|
1
|
стор.123-126
|
|
80
|
|
Контрольна робота
:
навичка читання
мовчки (письмово)
|
1
|
|
|
81
|
|
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!»
(закінчення)
|
1
|
стор. 126-128
|
|
82-83
|
|
Узагальнення знань за темою «Світ
дитинства у поезії і прозі». Прозові твори
|
2
|
стор.129
|
|
Тема 6. Тарас Шевченко:
сторінки життя і творчості (6 год.)
|
||||
|
84
|
|
На шляху до Тараса Шевченка
|
1
|
стор.130-132
|
|
85
|
|
На шляху до Тараса Шевченка напам’ять
|
1
|
стор.133-135, вивчити уривок «Тарас у наймах»
|
|
86
|
|
Т Шевченко « І досі сниться…»,« Тече вода
із-за гаю…»
|
1
|
стор.136-137
|
|
87
|
|
Василь Сухомлинський «Сонце заходить»
|
1
|
138-140
|
|
88
|
|
Урок
позакласного читання «Т.Шевченко жити буде,поки на землі житимуть люди» стор.131-142
|
1
|
Вивчити вірш Т.
Шевченка (за вибором),підготуватися доП\Чит., «Зі скарбниці казкарів світу»
стор.150-160
|
|
89
|
|
Урок-свято «Нам Шевченко служить заповітом»
|
1
|
Проілюструвати 1 з
віршів
Т. Шевченка
|
|
Тема 7. Із скарбниці
казкарів світу ( 10год.)
|
||||
|
90
|
|
Брати Грімм «Шипшинка» (початок)
|
1
|
стор.142-143
|
|
91
|
|
Брати Грімм «Шипшинка»
(закінчення)
|
1
|
стор.144-146
|
|
92
|
|
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
(початок)
|
1
|
стор.146-149
|
|
93
|
|
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
(продовження)
|
1
|
стор.150-151
|
|
94
|
|
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
(закінчення)
|
1
|
стор.151-152
|
|
95
|
|
Урок
позакласного читання ., «Зі
скарбниці казкарів світу» стор.150-160
|
1
|
підготуватися до п/чит. «Літературні
казки» стор.38-56
|
|
96
|
|
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що
живе на даху» (початок)
|
1
|
стор.152-154
|
|
97
|
|
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що
живе на даху» (продовження)
|
1
|
стор.154-156
|
|
98
|
|
Контрольна робота
№ 7
Робота з літературним твором (письмово)
|
1
|
|
|
99
|
|
Узагальнення знань за темою «Із
скарбниці казкарів світу»
|
1
|
стор.158,проілюструвати улюблену казку
|
|
Тема 8. Прийди, весно, з
радістю! ( 10 год.)
|
||||
|
100
|
|
«Благослови, мати, весну зустрічати!»
(за Василем Скуратівським)
|
1
|
стор.160-161
|
|
101
|
|
Урок позакласного читання «Літературні казки» стор.38-56
|
1
|
підготуватися до
п/чит. «Даруй
щастя,даруй долю для рідного краю» стор.106-111
|
|
102
|
|
Тамара Коломієць «Березень»
|
1
|
стор.162
|
|
103
|
|
Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
|
1
|
стор.163-165
|
|
104
|
|
Валентина Ткаченко «Квітень», Андрій М’ястківський «Розмова з
одудом», Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»
|
1
|
стор.165-166
|
|
105
|
|
Микола Сингаївський «Вийшов травень
з лісу», «На врожай»
|
1
|
стор.167-168,вивчити
вірш «Вийшов травень з лісу»
|
|
106
|
|
Марія Познанська «Співай, соловейку!», Борис Комар «Як співає
соловейко?», Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт»
|
1
|
стор.169-170
|
|
107
|
|
Урок позакласного читання «Даруй щастя,даруй долю для рідного краю» стор.106-111
|
1
|
підготуватися до
п/чит. «Візьму перо і спробую »
стор.161-171
|
|
108
|
|
Підсумок за темою «Прийди, весно,
з радістю»
|
1
|
стор.171,повторити
гаївки та веснянки
|
|
109
|
|
Урок-концерт
«Свято гаївок та веснянок»
|
1
|
|
|
Тема 9. Візьму перо і спробую ( 9 год.)
|
||||
|
110
|
|
Анатолій Костецький «Імена»
|
1
|
стор. 172-173
|
|
111
|
|
Анатолій Костецький «Дивна звичка»
|
1
|
стор.174-175
|
|
112
|
|
Микола Носов «Як Незнайко складав
вірші»
|
1
|
стор.175-177
|
|
113
|
|
Микола Носов «Як Незнайко складав
вірші»
|
1
|
стор.178-179
|
|
114
|
|
Урок
позакласного читання Читання віршованих та прозових творів про
матір«Візьму перо і спробую » стор.161-171
|
1
|
Вивчити вірш до свята
|
|
115
|
|
Урок-свято
«Ми матір називаємо святою»
|
1
|
Виконати творчу роботу про маму
|
|
116
|
|
Складання рим
до поданих слів « Візьму перо і спробую»
|
1
|
|
|
117
|
|
Тамара Коломієць «Чоловічки»
|
1
|
стор.180-182
|
|
118
|
|
Василь Сухомлинський «Сергійкова
квітка»
|
1
|
стор.183-185
|
|
119
|
|
Галина Кирпа «Чого я другу не
сказав?»
|
1
|
стор.185-186
|
|
120
|
|
Урок позакласного читання «Мої улюблені літературні герої»
|
1
|
стор.187,підготуватися до вікторини
|
|
121
|
|
Контрольна робота № 8.
Навичка читання
вголос (усно).
|
1
|
|
|
122
|
|
Бібліотечний
урок «Сторінками улюблених книг»
( «Позакласне
читання»)стор.171-178
|
1
|
Вивчити прислів'я про книгу
|
|
123
|
|
Підсумок за темою «Візьму перо і
спробую»
|
1
|
|
|
124
|
|
Підсумковий
урок за ІІ семестр
|
1
|
|
М. С. Вашуленко Українська мова, 3 клас Київ. «Освіта»,2013р.
119 годин
І семестр – 64 години (4 години на тиждень)
ІІ семестр – 55 годин (3 години на тиждень)
|
Перелік
перевірних робіт
з
української мови, які проводяться в 3 класі
|
|||||
|
Вид перевірок
|
І
семестр
|
Дата
|
ІІ
семестр
|
Дата
|
Всього
|
|
Діалог
|
1
|
|
-
|
|
1
|
|
Письмовий переказ
|
1
|
|
-
|
|
1
|
|
Перевірка мовних
знань і вмінь
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
Диктант
|
1
|
|
2
|
|
3
|
|
Списування
|
1
|
|
1
|
|
2
|
|
Всього
|
5
|
5
|
10
|
||
Список слів, вимову і правопис
яких учні повинні запам’ятати у 3 класі:
Абрикос, адреса, айстра, автомобіль, акваріум,
апельсин, апетит, асфальт, бензин, велосипед, внесок,
вогнище, вокзал, гармонія горизонт, гриміти, депутат, дециметр,
директор, електрика, кипіти, кошеня,кишеня, колектив, комбайнер, комбайн,
коридор, космонавт,криниця, кукурудза, минулий, очерет, пиріг, президент,
пшениця, сантиметр, секунда, тривога, фермер, хвилина, черемха, черешня. ( 42
слова)
І СЕМЕСТР
(до підручника М.С. Вашуленка, О.І. Мельничайко,
Н.А. Васильківської)
(119 годин, І семестр – 64 години (4 години на
тиждень),
ІІ семестр
- 55 годин (3 години на тиждень)
|
№
|
Дата
|
Зміст уроку
|
Годин
|
Примітки
|
|
Тема 1.
Мова і мовлення. Текст (13 год.)
|
||||
|
1
|
|
Мова – найважливіший засіб спілкування
|
|
с. 6-9, впр.9
|
|
2
|
|
Культура усного і писемного мовлення
|
|
с. 9-13, впр.19
|
|
3
|
|
Культура спілкування
|
|
с. 13-15, впр.23
|
|
4
|
|
Що таке текст
|
|
с. 17-19, впр.23
|
|
5
|
|
Будова тексту
|
|
с.21-23, впр.40
|
|
6
|
|
Продовження. Будова тексту. Зв’язок речень у
тексті
|
|
с. 24-28, впр.52
|
|
7
|
|
Продовження. Частини тексту. Визначення виду
тексту та його частин
|
|
с. 28-30, впр.56
|
|
8
|
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення
|
|
с. 30-32, впр.59
|
|
9
|
|
Абзац
|
|
с.33-34, впр.64
|
|
10
|
|
Текст – есе. Визначення особливостей будови
тексту – есе (міркування)
|
|
с.34-35, впр.67
|
|
11
|
|
Особливості текстів-листів. Складання
колективних та індивідуальних листів. Укладання запрошень і привітань. Робота
з повторення теорії
|
|
с.36-38, впр.74
|
|
12
|
|
Підсумковий урок з теми Т
|
|
с.38, запитання для повторення
|
|
Тема 2. Речення (8
год.)
|
||||
|
13
|
|
Розповідні, питальні і спонукальні речення.
Окличні речення
|
|
с. 40-41, впр.79
|
|
14
|
|
Види речень за метою висловлювання та
інтонацією. Спостереження за інтонуванням та розділовими знаками в кінці
речень
|
|
с.42-43, впр.84
|
|
15
|
|
Види речень за метою висловлювання та
інтонацією.
|
|
с.43-33, впр.87(3)
|
|
16
|
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Складання оповідання за малюнком і планом
|
|
|
|
17
|
|
Звертання
|
|
с.45-46, впр.92
|
|
18
|
|
Члени речення. Головні і другорядні члени
речення. Зв’язок слів у речення
|
|
с.47-49, впр.97(3)
|
|
19
|
|
Складання речень і словосполучень. Закріплення
знань про головні й другорядні члени речення
|
|
с. 49-51, впр.102
|
|
20
|
|
Котрольна робота з мовної теми: «Текст. Речення»
|
|
|
|
21
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок
за темою «Члени речення»
|
|
С.51-52, впр.107
|
|
Тема 3. Слово (7
год.)
|
||||
|
22
|
|
Слово
|
|
с. 54-55, впр. 111
|
|
23
|
|
Слова з прямим і переносним значенням.
Урок
розвитку зв’язного мовлення.
Складання розповіді за поданим планом та словником
|
|
Зошит. с.8, впр.2
|
|
24
|
|
Слова, що мають кілька значень
|
|
с. 55-57, впр.115
|
|
25
|
|
Слова, які звучать і пишуться однаково
|
|
с. 57-58, впр. 120
|
|
26
|
|
Слова, близькі за значенням (синоніми)
|
|
с. 58-61, впр. 128
|
|
27
|
|
Слова, протилежні за значенням (антоніми)
|
|
с. 61-62, впр.132
|
|
28
|
|
Котрольна робота: диктант
|
|
|
|
29
|
|
Аналіз к.р. Повторення вивченого про слово
|
|
впр.134
|
|
Тема 4. Будова слова
(7 год.)
|
||||
|
30
|
|
Закінчення слова
|
|
с.64-65, впр.140
|
|
31
|
|
Основа слова. Частини основи
|
|
с.66-68, впр.146
|
|
32
|
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення. Про
що говорить заголовок. Добір заголовку до тексту.
|
|
Зошит с. 10, впр.3
|
|
33
|
|
Загальне уявлення про частини основи
|
|
с.67-69, впр.151
|
|
34
|
|
Спільнокореневі слова. Корінь
|
|
с.70-71, впр. 155
|
|
35
|
|
Вправи на розрізнення синонімів,
спільнокореневих слів і форм того самого слова.
|
|
|
|
36
|
|
Підсумковий урок з теми
|
|
с. 72-74, впр.163
|
|
Тема 5. Контрольні
орфограми в корені слова (28 год.)
|
||||
|
37
|
|
Чергування голосних звуків у коренях слів
|
|
с.74-75, впр.168
|
|
38
|
|
Чергування приголосних звуків у коренях слів
|
|
с.76-77, впр.173
|
|
39
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними (у),
(и) в коренях. Ненаголошені (е), (и), які перевіряються наголосом
|
|
с.78-79, впр. 178
|
|
40
|
|
Закріплення правил про вимову і правопис слів
з ненаголошеними (е), (и) в коренях слів
|
|
с.80-81, впр.183
|
|
41
|
|
Урок
розвитку зв’язного мовлення.
Контрольна робота: складання діалогу
|
|
|
|
42
|
|
Вимова і правопис слів з ненаголошеними (у),
(и), що не перевіряються наголосом
|
|
с.82-84, впр.189
|
|
43
|
|
Вимова і правопис слів із дзвінкми та глухими
приголосними звуками
|
|
с. 84-86, впр. 193
|
|
44
|
|
Закріплення вимови і правопису слів із
дзвінками і глухими приголосними
|
|
с. 86-87, впр. 197
|
|
45
|
|
Явища заміни в коренях слів дзвінких
приголосних глухими і навпаки
|
|
с. 88-90, впр. 204
|
|
46
|
|
Явища заміни
приголосних у коренях слів. Перевірка слів із сумнівними приголосними
|
|
с. 91-92, впр. 209
|
|
47
|
|
Котрольна робота: списування
|
|
|
|
48
|
|
Аналіз к.р.
підсумковий урок
|
|
скласти словниковий диктант на вивчені
орфограми з 11 слів
|
|
Тема 6. Контрольні
орфограми в префіксах та суфіксах слів (17 год.)
|
||||
|
49
|
|
Префікс
|
|
с. 92-93, впр.214
|
|
50
|
|
Засоби зв’язку речень у тексті.
Урок
розвитку зв’язного мовлення.
Складання розповіді за малюнком і кінцівкою.
|
|
Зошит с. 12, впр.2
|
|
51
|
|
Префікси і прийменники
|
|
с. 93-95, впр. 219
|
|
52
|
|
Правопис префіксів роз-, без-
|
|
с.95-97, впр. 224
|
|
53
|
|
Вимова і правопис слів з префіксами з-, с-
|
|
с. 97-98, впр. 229
|
|
54
|
|
Закріплення правила про вимову й правопис слів
із префіксами з-, с-
|
|
с.99-100, впр.232
|
|
55
|
|
Апостроф після префіксів
|
|
с. 100-101, впр. 236
|
|
56
|
|
Закріплення правила про вживання апострофа
після префіксів
|
|
с. 101-102, впр. 240
|
|
57
|
|
Суфікс
|
|
с. 102-104, впр.245
|
|
58
|
|
Тема і мета в текстах.
Урок
розвитку зв’язного мовлення.
Текст-розповідь
|
|
Зошит с.14, впр.1
|
|
59
|
|
Закріплення правила про вживання авостофа
після префіксів.
Контрольна робота:
письмовий переказ
|
|
За посібниками
|
|
60
|
|
Закріплення знань про суфікс і його
словотворчу роль у мові
|
|
с. 104-106, впр.250
|
|
61
|
|
Порядок усного й письмового розбору слів за
будовою
|
|
с. 106-108, впр.255
|
|
62
|
|
Закріплення вміння робити розбір слів за
будовою
|
|
с. 108-109, впр.258
|
|
63
|
|
Закріплення вміння робити розбір слів за
будовою
|
|
За посібниками
|
|
64
|
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок з
теми Т
|
|
Відповісти на запитання с. 109
|
М.
С. Вашуленко Українська мова, 3 клас Київ. «Освіта»,2013р.
|
Вид перевірок
|
ІІ
семестр
|
Дата
|
|
Діалог
|
-
|
|
|
Письмовий переказ
|
-
|
|
|
Перевірка мовних
знань і вмінь
|
2
|
|
|
Диктант
|
2
|
|
|
Списування
|
1
|
|
|
Всього
|
5
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар