Календарне планування 3 клас

  
                                               КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ 3 КЛАСУ

                        Літературного читання;
                       Української мови;
                        Математики;
                       Природознавства;
                       Образотворчого  мистецтва;
               Трудового навчання;
              Основ  здоров'я;
           
вчитель початкових класів:

Тлуста Олена Володимирівна


                                                     2016 – 2017 н. р.                                                                                                               - 
         Розклад уроків
    
    ПОНЕДІЛОК                                   ВІВТОРОК
1.       Літературне читання                           1.  Математика
2.       Українська мова                                   2. Фізична культура                                      
3.       Математика                                          3. Англійська мова 
4.       Природознавство                                 4. Літературне читання                                  
5.       Фізична культура                                     
                                                                     
       СЕРЕДА                                           ЧЕТВЕР
   1. Математика                                             1. Математика
   2. Фізична культура                                    2. Музика  
   3. Українська мова                                      3. Українська мова                                                                    
   4. Я у світі
   5. Природознавство                                     4. Образотворче мистецтво                                          

                                   П¢ЯТНИЦЯ
1.       Літературне читання   
2.       Англійська мова  
3.       Інформатика
4.       Основи здоровя
5.       Трудове навчання  О. Савченко Літературне читання, 3 клас Київ, Видавництво «Освіта», 2012 р.

                                          121 годин на рік
                                                    І семестр – 57 годин (3 години на тиждень)
                                                     ІІ семестр – 64 години (4 години на тиждень)

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в 3 клас з літературного читання

Вид перевірки
3 клас
І
сем.

Дата

ІІ
сем.
Навичка читання вголос (усно).
1

1
Навичка читання мовчки (письмово).
1

1
Аудіювання (письмово).
1

1
Усний переказ прочитаного твору (усно).
1

-
Робота з літературним твором (письмово).
-

1
Загальна кількість перевірок за семестр
4

4

Поточна перевірка уміння читати напам’ять

Вид поточної перевірки
3 клас
І
сем.
ІІ
сем.
Читання напам’ять віршованих текстів
3
2
Читання напам’ять прозових текстів
-
1 уривок з казки
(30-35 слів)

Дата
Тема уроку
Годин

Примітки



Тема 1. Цікава книга природи (11 год.)

1

Ознайомлення учнів з підручником  О. Я. Савченко «Літературне читання»  та його структурою
1
стор.4-5,підготуватися до п/чит. «Узолото вбралася земля»
стор.3-13
2

 «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою)
1
стор.6
3

Катерина Перелісна «Осінні танці»
1
стор.7-8 вивчити вірш напам’ять
4

 Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь», «Шипшина важко віддає плоди»                       напам’ять
1
стор.9
5

 Микола Сингаївський «Осіння гра»
1
стор.10-11
6

 Ганна Черінь «Чи ми з природою єдині»; Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком»
1
стор11-13
7

 Урок позакласного читання «У золото вбралася земля»
1
 підготуватися до п/чит. «Книги-морська глибина» стор.14-22
8

 Олесь Донченко «Лісовою стежкою» (початок)
1
стор.13-14
9

 Олесь Донченко «Лісовою стежкою» (закінчення)
1
стор.15
10

 «Листопад — ворота зими» за Алевтиною Волковою Контрольна робота :  аудіювання (письмово)
1
стор.15-16
11

 Підсумок за темою «Цікава книга природи»
1
стор.17

Тема 2. Від слова – до книги (19 год.)

12

 Мова — дивний скарб
1
стор.18-19
13

 Алла Коваль «Наша мова» (початок)
1
стор.19-20
14

 Алла Коваль «Наша мова» (закінчення); Дмитро Білоус «Кож­ну літеру ціни»
1
стор.21-22
15

Урок позакласного читання«Книги-морська глибина» стор. 22-28
1
підготуватися до п/чит. «Бібліотечний урок» стор.14-22
16

 Ігор Січовик «Мова»
1
стор.23-24
17

 Дмитро Білоус «Дивне розмаїття»

1
стор.25-26
18

 Нузет Умеров «Диктант»

1
стор.27-28
19

 «Як з’явилася друкована книга»
(за Віктором Дацкевичем)
1
стор. 29-31
20

 Урок позакласного читання «Бібліотечний урок» стор.14-22

підготуватися до п/чит  «У світі цікавого»
стор. 57-70
21

  «Як жила книга за часів Київської Русі» (за Олександром Єфімовим)
1
стор.32-33
22

 «Друкар книг, перед тим не бачених»
(за Олександром Єфімовим)
1
стор.33-35
23

Контрольна робота :
навичка читання мовчки (письмово)

1

24

 Дмитро Павличко «Соняшник»
1
стор. .36-37
25

 Лідія Повх «У бібліотеці»
1
стор.38-39
26

 Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»

стор.39-41
27

 «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» (за матеріалами Національної бібліотеки України для дітей)
1
стор.42-44
28

Урок позакласного читання  «У світі цікавого» стор. 57-70
1
підготуватися до п/чит. . «До джерел народної мудрості» стор.28-37
29

Контрольна робота:  усний переказ прочитаного


30

Урок-свято «Похвала книгам»
1


Тема 3. З чистого джерела народної творчості (10 год.)

31

Чарівні казки. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка»
1
стор.46-50
32

Українська народна казка «Кривенька качечка» (початок)
1
стор.50-51
33

Українська народна казка «Кривенька качечка» (продовження)
1
стор.52-53
34

Народні пісні «Два півники», «Грицю, Грицю», «Пісенька житнього віночка»                                              напам’ять
1
стор.54-56 ,вивчити пісню (за вибором)
35

Урок позакласного читання «До джерел народної мудрості» стор.28-37
1
підготуватися до п/чит. «Сторінками дитячих журналів» стор.82-102
36

Прислів’я                                                              напам’ять

стор.57,вивчити 4 прислів'я
37

Скоромовки . Загадки .     

1
стор.58-59,скласти віршовану загадку
38

Контрольна робота:  навичка читання вголос (усно)
1

39

Урок позакласного читання «Сторінками дитячих журналів» стор.82-102

1
підготуватися до п/чит. «Новорічні віншування» стор.71-81
40

Підсумок за темою «З чистого джерела народної творчості»
1
стор.60

Тема 4. Літературні казки й п’єса-казка ( 16  год.)

41

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (початок)
1
стор.62-63
42

Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» (продовження)
1
стор.64-66
43

Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона» (початок)
1
стор.67-68
44

Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона» (продовження)
1
стор.69-71
45

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (початок)
1
71-74
46

Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» (продовження)
1
стор.74-77
47

Урок позакласного читання«Новорічні віншування»
стор.71-81
1
підготуватися до п/чит. «Творчість Н Забіли» стор.112-124
48

Підсумковий урок за семестр
1


ІІ С Е М Е С Т Р

64 години (4 години на тиждень)

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться
в 3 клас з літературного читання

Вид перевірки
3 клас
ІІ
семестр

Дата

Навичка читання вголос (усно).
1

Навичка читання мовчки (письмово).
1

Аудіювання (письмово).
1

Робота з літературним твором (письмово).
1

Загальна кількість перевірок за семестр
4


Поточна перевірка уміння читати напам’ять

Вид поточної перевірки
3 клас
ІІ
сем.
Читання напам’ять віршованих текстів
2
Читання напам’ять прозових текстів
1 уривок з казки
(30-35 слів)

Дата
Тема уроку
Годин

Примітки


Тема 4. Літературні казки й п’єса-казка ( 16  год.)продовження

49

Всеволод Нестайко «Суд у цирку» (початок)
1
стор.77-79
50

Всеволод Нестайко «Суд у цирку» (закінчення). Підсумок за темою «Літературні казки»
1
стор.80-82,скласти план
51

Олександр Олесь «Бабусина пригода» (початок)
1
стор.83-85
52

Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження)
1
стор.86-87
53

Олександр Олесь «Бабусина пригода» (інсценування) Наталя Забіла «У дитячому театрі»
1
стор.88-91
54

Урок позакласного читання «Творчість Н.Забіли» стор.112-124
1
підготуватися до п/чит. «Байки Л.Глібова»
55

Контрольна робота: аудіювання
1

56

Узагальнення знань за темою «Літературні казки й п’єса-казка» Виконання тестових завдань
1
стор.92

Тема 5. Байки (  6 год.)

57

Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак»
1
стор.93-95,вивчити байку напам'ять
58

Леонід Глібов «Коник-стрибунець»                  напам'ять
1
стор.95-96,виконати роботу в зошиті.
59

Леонід Глібов «Чиж та Голуб»
1
стор.97
60


1
стор.
61

Урок позакласного читання байок Л.Глібова
1
підготуватися до п/чит. «Творчість Л.Українки» стор.103-105вивчити вірш (за вибором)
62

Підсумковий урок з теми
1
стор.98

Тема 6. Світ дитинства у поезії і прозі ( 21 год.)

63

Леся Українка «Як дитиною, бувало…»
1
стор.100,розповідати про життєвий шлях поетеси
64

Леся Українка «Мамо, іде вже зима…»
1
стор.101-102,придумати слова -рими
65

Олександр Олесь «Згадую:
так я в дитинстві любив…», «Серед краси»
1
стор.102-1-03
66

Дмитро Павличко «Мрія», «Гном»
1
стор.10-4-105,придумати продовження
67

Грицько Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко», «Веселин­ки», «Скоромовки»                               напам'ять  
1
стор.106-107 вивчити напам'ять
68

Урок позакласного читання «Творчість Л.Українки» стор.103-105
1
підготуватися до п/чит. «Твори М.Стельмаха» стор.125-130
69

Анатолій Качан «Дівчинка і море», «Біля тихого Дунаю»
1
стор.108-110
70

Степан Жупанин «Оленчині вишивки»
1
стор.110-111
71

Степан Жупанин «Сім вітрів».
1
стор.112-113
72

Узагальнення знань за темою «Світ дитинства у поезії і прозі». Поетичні твори
1
стор.113
73

Василь Сухомлинський «Красиві слова
і красиве діло»
1
стор.114-115
74

Василь Сухомлинський «Кінь утік…»
1
стор.115-116
75

Олег Буцень «Наше відкриття» (початок)
1
стор.117-118
76

Олег Буцень «Наше відкриття» (закінчення)
1
стор.119-120
77

Урок позакласного читання «Твори М.Стельмаха» стор.125-130
1
підготуватися до п/чит. «Т.Шевченко жити буде,поки на землі житимуть люди» стор.131-142
78

Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (початок)
1
стор.121-123
79

Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (продовження)
1
стор.123-126
80

Контрольна робота :
навичка читання мовчки (письмово)
1

81

Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (закінчення)
1
стор. 126-128
82-83

Узагальнення знань за темою «Світ дитинства у поезії і прозі». Прозові твори
2
стор.129

Тема 6. Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості (6 год.)

84

На шляху до Тараса Шевченка
1
стор.130-132  
85

На шляху до Тараса Шевченка                     напам’ять
1
стор.133-135, вивчити уривок «Тарас у наймах»
86

Т Шевченко « І досі сниться…»,« Тече вода із-за гаю…»
1
стор.136-137
87

Василь Сухомлинський «Сонце заходить»
1
138-140
88


 Урок позакласного читання  «Т.Шевченко жити буде,поки на землі  житимуть люди» стор.131-142
1
Вивчити вірш Т. Шевченка (за вибором),підготуватися доП\Чит., «Зі скарбниці казкарів світу» стор.150-160
89

Урок-свято «Нам Шевченко служить заповітом»
1
Проілюструвати 1 з віршів
Т. Шевченка

Тема 7. Із скарбниці казкарів світу ( 10год.)

90

Брати Грімм «Шипшинка» (початок)
1
стор.142-143
91

Брати Грімм «Шипшинка» (закінчення)
1
стор.144-146
92

Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» (початок)
1
стор.146-149
93

Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» (продовження)
1
стор.150-151
94

Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» (закінчення)
1
стор.151-152
95

Урок позакласного читання ., «Зі скарбниці казкарів світу» стор.150-160
1
підготуватися до п/чит. «Літературні казки» стор.38-56
96

Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» (початок)
1
стор.152-154
97

Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» (продо­вження)
1
стор.154-156
98

Контрольна робота № 7
Робота з літературним твором (письмово)
1

99

Узагальнення знань за темою «Із скарбниці казкарів світу»
1
стор.158,проілюструвати улюблену казку

Тема 8. Прийди, весно, з радістю! ( 10 год.)

100

«Благослови, мати, весну зустрічати!»
(за Василем Скуратівським)
1
стор.160-161
101

Урок позакласного читання «Літературні казки» стор.38-56
1
підготуватися до п/чит. «Даруй щастя,даруй долю для рідного краю» стор.106-111
102

Тамара Коломієць «Березень»
1
стор.162
103

Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять»
1
стор.163-165
104

Валентина Ткаченко «Квітень», Андрій М’ястківський «Роз­мова з одудом», Леся Українка «Уже весняне сонце припікає»
1
стор.165-166
105

Микола Сингаївський «Вийшов травень
з лісу», «На врожай»
1
стор.167-168,вивчити вірш  «Вийшов травень з лісу»
106

Марія Познанська «Співай, соловейку!», Борис Комар «Як співає соловейко?», Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт»                                                          
1
стор.169-170
107

Урок позакласного читання «Даруй щастя,даруй долю для рідного краю» стор.106-111
1
підготуватися до п/чит.  «Візьму перо і спробую » стор.161-171
108

Підсумок за темою «Прийди, весно,
з радістю»
1
стор.171,повторити гаївки та веснянки
109

 Урок-концерт «Свято гаївок та веснянок»
1


Тема 9.  Візьму перо і спробую  ( 9  год.)

110

Анатолій Костецький «Імена»
1
стор. 172-173
111

Анатолій Костецький «Дивна звичка»
1
стор.174-175
112

Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»
1
стор.175-177
113

Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»
1
стор.178-179
114

Урок позакласного читання  Читання віршованих та прозових творів про матір«Візьму перо і спробую » стор.161-171
1
Вивчити вірш до свята
115

Урок-свято «Ми матір називаємо святою»
1
Виконати творчу роботу про маму
116

Складання рим до поданих слів « Візьму перо і спробую»
1

117

Тамара Коломієць «Чоловічки»
1
стор.180-182
118

Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка»
1
стор.183-185
119

Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?»
1
стор.185-186
120

 Урок позакласного читання   «Мої улюблені літературні герої»
1
стор.187,підготуватися до вікторини
121

 Контрольна робота № 8.
Навичка читання вголос (усно).
1

122

Бібліотечний урок «Сторінками улюблених книг»
( «Позакласне читання»)стор.171-178
1
Вивчити прислів'я про книгу
123

Підсумок за темою «Візьму перо і спробую»

1

124

Підсумковий урок за ІІ семестр
1


                                              М. С. Вашуленко Українська мова, 3 клас Київ. «Освіта»,2013р.

                   119 годин
                                               І семестр – 64 години (4 години на тиждень)
                                              ІІ семестр – 55 годин (3 години на тиждень)

Перелік перевірних робіт
з української мови, які проводяться в 3 класі
Вид перевірок
І семестр
Дата
ІІ семестр
Дата
Всього
Діалог
1

-

1
Письмовий переказ
1

-

1
Перевірка мовних знань і вмінь
1

2

3
Диктант
1

2

3
Списування
1

1

2
Всього
5
5
10

Список слів, вимову і правопис
яких учні повинні запам’ятати у 3 класі:

Абрикос, адреса, айстра, автомобіль, акваріум, апельсин, апетит, асфальт, бензин, велосипед, внесок, вогнище, вокзал, гармонія горизонт, гриміти, депутат, дециметр, директор, електрика, кипіти, кошеня,кишеня, колектив, комбайнер, комбайн, коридор, космонавт,криниця, кукурудза, минулий, очерет, пиріг, президент, пшениця, сантиметр, секунда, тривога, фермер, хвилина, черемха, черешня. ( 42 слова)

І  СЕМЕСТР

(до підручника М.С. Вашуленка, О.І. Мельничайко, Н.А. Васильківської)
(119 годин, І семестр – 64 години (4 години на тиждень),
ІІ семестр  - 55 годин (3 години на тиждень)

Дата
Зміст уроку
Годин
Примітки

Тема 1. Мова і мовлення. Текст (13 год.)

1

Мова – найважливіший засіб спілкування

с. 6-9, впр.9
2

Культура усного і писемного мовлення

с. 9-13, впр.19
3

Культура спілкування

с. 13-15, впр.23
4

Що таке текст

с. 17-19, впр.23
5

Будова тексту

с.21-23, впр.40
6

Продовження. Будова тексту. Зв’язок речень у тексті

с. 24-28, впр.52
7

Продовження. Частини тексту. Визначення виду тексту та його частин

с. 28-30, впр.56
8

Урок розвитку зв’язного мовлення

с. 30-32, впр.59
9

Абзац

с.33-34, впр.64
10

Текст – есе. Визначення особливостей будови тексту – есе (міркування)

с.34-35, впр.67
11

Особливості текстів-листів. Складання колективних та індивідуальних листів. Укладання запрошень і привітань. Робота з повторення теорії

с.36-38, впр.74
12

Підсумковий урок з теми  Т

с.38, запитання для повторення

Тема 2. Речення (8 год.)

13

Розповідні, питальні і спонукальні речення. Окличні речення

с. 40-41, впр.79
14

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Спостереження за інтонуванням та розділовими знаками в кінці речень

с.42-43, впр.84
15

Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

с.43-33, впр.87(3)
16

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання оповідання за малюнком і планом


17

Звертання

с.45-46, впр.92
18

Члени речення. Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у речення

с.47-49, впр.97(3)
19

Складання речень і словосполучень. Закріплення знань про головні й другорядні члени речення

с. 49-51, впр.102
20

Котрольна  робота з мовної теми: «Текст. Речення»



21

Аналіз контрольної роботи. Узагальнюючий урок за темою «Члени речення»

С.51-52, впр.107

Тема 3. Слово (7 год.)

22

Слово

с. 54-55, впр. 111
23

Слова з прямим і переносним значенням.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом та словником

Зошит. с.8, впр.2
24

Слова, що мають кілька значень

с. 55-57, впр.115
25

Слова, які звучать і пишуться однаково

с. 57-58, впр. 120
26

Слова, близькі за значенням (синоніми)

с. 58-61, впр. 128
27

Слова, протилежні за значенням (антоніми)

с. 61-62, впр.132
28

Котрольна робота: диктант


29

Аналіз к.р. Повторення вивченого про слово

впр.134

Тема 4. Будова слова (7 год.)

30

Закінчення слова

с.64-65, впр.140
31

Основа слова. Частини основи

с.66-68, впр.146
32

Урок розвитку зв’язного мовлення. Про що говорить заголовок. Добір заголовку до тексту.

Зошит с. 10, впр.3
33

Загальне уявлення про частини основи

с.67-69, впр.151
34

Спільнокореневі слова. Корінь

с.70-71, впр. 155
35

Вправи на розрізнення синонімів, спільнокореневих слів і форм того самого слова.


36

Підсумковий урок з теми

с. 72-74, впр.163

Тема 5. Контрольні орфограми в корені слова (28 год.)

37

Чергування голосних звуків у коренях слів

с.74-75, впр.168
38

Чергування приголосних звуків у коренях слів

с.76-77, впр.173
39

Вимова і правопис слів з ненаголошеними (у), (и) в коренях. Ненаголошені (е), (и), які перевіряються наголосом

с.78-79, впр. 178
40

Закріплення правил про вимову і правопис слів з ненаголошеними (е), (и) в коренях слів

с.80-81, впр.183
41

Урок розвитку зв’язного мовлення.
Контрольна робота: складання діалогу


42

Вимова і правопис слів з ненаголошеними (у), (и), що не перевіряються наголосом

с.82-84, впр.189
43

Вимова і правопис слів із дзвінкми та глухими приголосними звуками

с. 84-86, впр. 193
44

Закріплення вимови і правопису слів із дзвінками і глухими приголосними

с. 86-87, впр. 197
45

Явища заміни в коренях слів дзвінких приголосних глухими і навпаки

с. 88-90, впр. 204
46

Явища заміни приголосних у коренях слів. Перевірка слів із сумнівними приголосними

с. 91-92, впр. 209
47

Котрольна робота: списування


48

Аналіз к.р. підсумковий урок

скласти словниковий диктант на вивчені орфограми з 11 слів

Тема 6. Контрольні орфограми в префіксах та суфіксах слів (17 год.)

49

Префікс

с. 92-93, впр.214
50

Засоби зв’язку речень у тексті.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком і кінцівкою.

Зошит с. 12, впр.2
51

Префікси і прийменники

с. 93-95, впр. 219
52

Правопис префіксів роз-, без-

с.95-97, впр. 224
53

Вимова і правопис слів з префіксами з-, с-

с. 97-98, впр. 229
54

Закріплення правила про вимову й правопис слів із префіксами з-, с-

с.99-100, впр.232
55

Апостроф після префіксів

с. 100-101, впр. 236
56

Закріплення правила про вживання апострофа після префіксів

с. 101-102, впр. 240
57

Суфікс

с. 102-104, впр.245
58

Тема і мета в текстах.
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст-розповідь

Зошит с.14, впр.1
59

Закріплення правила про вживання авостофа після префіксів.
Контрольна робота: письмовий переказ

За посібниками
60

Закріплення знань про суфікс і його словотворчу роль у мові

с. 104-106, впр.250
61

Порядок усного й письмового розбору слів за будовою

с. 106-108, впр.255
62

Закріплення вміння робити розбір слів за будовою

с. 108-109, впр.258
63

Закріплення вміння робити розбір слів за будовою

За посібниками
64

Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок з теми  Т

Відповісти на запитання с. 109


                                 М. С. Вашуленко Українська мова, 3 клас Київ. «Освіта»,2013р.

                  
Вид перевірок
ІІ семестр
Дата
Діалог
-

Письмовий переказ
-

Перевірка мовних знань і вмінь
2

Диктант
2

Списування
1

Всього
5

Немає коментарів:

Дописати коментар