Виховна робота

                                      



 Вересень

 Місячник основ безпеки життєдіяльності «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»

№ п/п
Заходи
І тиждень
(1 – 9.09)
ІІ тиждень
( 12 – 16.09 )
ІІІ тиждень
( 19 – 23.09)
ІV тиждень
( 26 – 30.09 )
1.
Виховні години, класні
 збори
Перший урок на тему: «Щоб у серці жила Батьківщина»
                   1.09
Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими»
«Уявна подорож до міста Ввічливих»
«Вона на світі одна – Україна».
«Хто такий – справжній друг?»
2.
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда «Це наші символи». Прапор.


3.
Ціннісне ставлення до людей


Бесіда «Чесним треба бути всюди»
Привітання вчителів з професійним святом

Ціннісне ставлення до себе
Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму
Рухливі ігри
Гра «Як стати Нехворійком» (читання листа від Нехворійка)
«Дорога від школи додому» – бесіда.


Ціннісне ставлення до
природи
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами
Екскурсія на природу
Участь у конкурсі на краще озеленення класу.



Ціннісне ставлення до
мистецтва

Оформлення класного кутка
Участь у конкурсі на кращу стінгазету до Дня Вчителя
Доручення редколегії: плакат з привітанням вчителів

Ціннісне ставлення до праці
Організація чергування в класі
Визначення наявності підручників у дітей
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»

4.
Індивідуальна робота з учнями
Визначити і закріпити за учнями місце за партою
Організація режиму дня школяра.


Спостереження за поведінкою на перервах
(                         )
5.
Робота з
батьками
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів

Круглий стіл «Вчимося спілкуватися»
Батьківські збори №1 на тему: «Як правильно організувати режим дня третьокласника»

6.
Участь у загальношкільних
заходах
Участь у лінійці, присвяченого Першому дзвонику
Свято спорту
Загально шкільний захід»твій друг- дорожній рух
День партизанськох слави
7.
Заходи по охороні здоровя та запобіганню нещасних випадків
Бесіди з попередження нещасних випадків «Небезпека в навчальному закладі»
Бесіди з дотримання правил дорожнього руху «Дорога від школи додому»
Бесіди з пожежної безпеки «Як запобігти пожежі»
Бесіди з цивільної оборони «Дії населення під час землетрусу»
                                            
 жовтень
Місячник сприяння творчому розвитку особистості

№ п/п
Заходи
І тиждень
(3 – 7.10 )
ІІ тиждень
(  10 – 14.10 )
ІІІ тиждень
( 17 -21.10 )
ІV тиждень  (24- 28.10)                                      
1.
Виховні години, класні
 збори
Урок милосердя  «Доки маємо час – робимо добро»
Класна година на тему «Символи моєї Батьківщини»
«Серед братських могил в краю степовім», присвячена річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників
«Подамо руку дружби природі»
2.
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Екскурсія до пам’ятних місць селища «Історія нашого краю»







Лінійка «71 річниця від дня прийняття Статуту ООН та створення ООН»
3.
Ціннісне ставлення до людей
"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття.
Бесіда «Умійте цінувати дружбу»

«Вчимося бути добрими людьми»

Ціннісне ставлення до себе
"Як переходити дорогу?" - практичне заняття
Бесіда «Вплив фізичних вправ на ріст, розвиток і здоровя»
Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул


Ціннісне ставлення до
природи





Милування природою  «Природа – це казка, яку треба читати серцем»

Акція «Осіннє листя»

Ціннісне ставлення до
мистецтва
"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику





Конкурс малюнків «Осінній бал»

Ціннісне ставлення до праці
Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома»
Ремонт підручників
Трудовий десант «Чистий клас»

5.
Індивідуальна робота з учнями
Бесіда з порушниками дисципліни
(                                      )
Відвідування учнів,що пропускають уроки з метою виявлення причин (                             )
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись»
(                                     )

6.
Робота з
батьками
«Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» − педагогічна допомога батькам (                      )
Засідання батьківського комітету
Індивідуальні бесіди з батьками, які запізнюються в школу
(                                      )


Участь у загальношкільних
 заходах
Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби»

День визволення України від Фашистських загарбників
Загальношкільна лінійка «Умові моїй краса і неповторність»
Лінійка «71 річниця від дня прийняття Статуту ООН та створення ООН»
7.
Заходи по охороні здоровя та запобіганню нещасних випадків
Бесіди з попередження нещасних випадків «Обережно гриби»
Бесіди з дотримання правил дорожнього руху «Перехрестя»
Бесіди з пожежної безпеки «Небезпечна гра з вогнем»
Бесіди з пропаганди здорового способу життя «Правила поведінки під час канікул»



листопад
Місячник правових знань і правової пропаганди «Бережи мене мій законе»
№ п/п
Заходи
І тиждень
(  7 – 11.11 )
ІІ тиждень
(  14 – 18.11 )
ІІІ тиждень
( 21 – 25.11 )
ІV тиждень (28.11-01.12)
1.
Виховні години, класні
 збори
Класна година «Всі професії важливі» - презентація
"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена  пам’яті жертв голодомору".
 «СНІД: людство під знаком біди»
«Памятаємо про голодомор»
2.
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Вікторина "Що я знаю про своє селище?"




3.
Ціннісне ставлення до людей
Бесіда «Характер людини, як він формується»

Тренінг "Побажай другові добра"
«Мій день мої вчинки»

Ціннісне ставлення до себе

Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?"

«Ти вихована дитина»

Ціннісне ставлення до
природи
Екскурсія на природу «Краса навколо нас»


«Збережемо красу природи»

Ціннісне ставлення до
мистецтва



Конкурс на кращий малюнок

Ціннісне ставлення до праці
Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?"
Ремонт підручників
Трудовий десант «Теплий клас»
(підготовка класу до зимового сезону)

4.
Індивідуальна робота з учнями

Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин

Робота з дітьми, щодо покращення якості знань
5.
Робота з
батьками
Засідання батьківського комітету
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"
(                           )
Бесіда з батьками
(                            )
по  результатам  навчання учня  за листопад


6.
Участь у загальношкільних
заходах
Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня української писемності
Захід присвячений Дню працівника сільського господарства
Бережи здоровя змолоду
Памятаємо про голодомор
7.
Заходи по охороні здоровя та запобіганню нещасних випадків
Бесіди з дотримання правил дорожнього руху «Ми учасники дорожнього руху»
Бесіди з пожежної безпеки «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі»
Бесіди з пропаганди здорового способу життя «Особиста гігієна»
Бесіди з попередження нещасних випадків «Небезпечні іграшки»

грудень
            ипиМісячник національного виховання «Я – родина – Україна»

№ п/п
Заходи
І тиждень
(05 – 09.12 )
ІІ тиждень
( 12 – 16.12)
ІІІ тиждень
(  19 – 23.12 )
ІV тиждень
( 26 – 29.12 )
1.
Виховні години, класні
 збори
Класні збори №2 на тему: «Твої обов’язки в класі»

«День Збройних сил України»

«Традиційні українські свята».
 Ознайомлення учнів з зимовими святами  на Україні
Класна година «Різдвяні свята на порозі»
2.
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Заочна мандрівка по рідному краю.
(Оформити матеріали)




Ціннісне ставлення до людей
«Як поводитися, якщо тебе образили?» − практичне заняття

Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?»


Ціннісне ставлення до себе
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?"
Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період
Анкетування «Який я» (самооцінка)

Правила поведінки під час зимових канікул

Ціннісне ставлення до
природи
Екологічна операція «Встанови годівничку»

Милування природою «Зимовий пейзаж»
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки


Ціннісне ставлення до
мистецтва


Прикрашаймо свій клас


Підготовка до Новорічних свят
Розучуємо новорічні пісні

Ціннісне ставлення до праці
Трудовий десант «Чистий клас»


Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая

4
Індивідуальна робота з учнями
Індивідуальна бесіда з (               
                             )
«Правила поведінки на перерві»



5
Робота з
батьками
Засідання батьківського комітету





Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».

Батьківські збори №2 на тему:
«Як я виховую свою дитину?»
Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул
6
Участь у загальношкільних
 заходах
Участь у виставці малюнків «Природа - матір-чарівниця»


Участь у новорічних святах

7


Заходи по охороні здоровя та запобіганню нещасних випадків



Бесіди з дотримання дорожнього руху «Небезпечні перехрестя»



Бесіди з пожежної безпеки «правила поведінки під час проведення новорічних свят»



Бесіди з пропаганди здорового способу життя «Бережи здоровя змолоду»



Інструктаж «правіла поведінки під час зимових канікул»




Пріоритетні напрями діяльності класного керівника
·       Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є людяність, милосердя, добро­та, чесність, порядність.
·       Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської моралі.
·       Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
·       Вивчення учнів, учнівських ко­лективів та об'єднань.
·       Організація виховання та згурту­вання учнівських колективів.
·       Організаційно-педагогічна діяль­ність щодо забезпечення життє­діяльності класного колективу.
·       Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
·       Робота з батьками, індивідуальний вплив.

 Зміст роботи класного керівника
*   Вивчення учнів.
*   Об'єднання учнів у колектив.
*   Співпраця з дитячими та моло­діжними організаціями.
*   Робота з батьками та громадські­стю.
*   Співпраця з культурно-освітніми  та позакласними установами.    
*   Співпраця із шкільним психологом.
*   Організація виховної діяльності: пізнавальної, трудової, художньо-естетичної, суспільно-гуманітарної, фізкультурно-оздоровчої, ціннісно-орієнтовної.  
*   Індивідуальна робота з учнями.        
*   Побудова системи виховної роботи в класі.
*   Співпраця з вчителями-предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог у класі.
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
·         з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати пропуски у класному журналі;
·         проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
·         проводити індивідуальну роботу з учнями;
·         контролювати зовнішній вигляд учнів;
·         контролювати харчування.
 Щотижня:
·         організовувати чергування по класу;
·         проводити класні години;
·         перевіряти щоденники;
·         проводити заходи у класі за планом роботи;
·         працювати з активом класу, організовувати діяльність органів учнівського самоврядування;
·         контролювати виконання доручень;
·         організовувати прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
·         працювати з батьками;
·         працювати з вчителями, що викладають у класі;
·         проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу учнів.
 Щомісяця:
·         проводити класні збори;
·         проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
·         відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
·         тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
·         контролювати стан підручників;
·         зустрічатися з батьківським активом;
·         відвідувати учнів удома.
 Один раз за семестр:
·         оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
·         заповнювати табелі успішності;
·         проводити батьківські збори;
·         брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
·         аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної роботи;
·         складати план роботи на канікули.
 Один раз на рік:
·         аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та складати план на наступний навчальний рік;
·         проводити відкритий виховний захід;
·         оформляти особові справи учнів;
·         оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
·         працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
·         писати характеристики (за необхідністю).



Немає коментарів:

Дописати коментар