Місячник основ безпеки життєдіяльності «Щоб не
трапилось біди, пам’ятай про це завжди»
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(1 – 9.09)
|
ІІ тиждень
( 12 – 16.09
)
|
ІІІ тиждень
( 19 –
23.09)
|
ІV тиждень
( 26 –
30.09 )
|
|||
1.
|
Виховні години, класні
збори
|
Перший урок на тему: «Щоб у
серці жила Батьківщина»
1.09
Класні збори №1на тему: «Ми
вже не малята, ми вже стали дорослішими»
|
«Уявна подорож до міста Ввічливих»
|
«Вона на
світі одна – Україна».
|
«Хто
такий – справжній друг?»
|
|||
2.
|
Напрямки виховної
роботи:
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави
|
Бесіда «Це наші символи». Прапор.
|
||||||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда «Чесним треба бути всюди»
|
Привітання вчителів з професійним
святом
|
|||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Проведення вступного інструктажу по
запобіганню
травматизму
|
Рухливі ігри
|
Гра «Як стати Нехворійком»
(читання листа від Нехворійка)
|
«Дорога
від школи додому» –
бесіда.
|
||||
Ціннісне ставлення до
природи
|
Озеленення класу. Поповнення
новими кімнатними рослинами
|
Екскурсія на природу
|
Участь у конкурсі на краще
озеленення класу.
|
|||||
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Оформлення класного кутка
|
Участь у конкурсі на кращу
стінгазету до Дня Вчителя
|
Доручення редколегії: плакат з привітанням вчителів
|
|||||
Ціннісне ставлення до праці
|
Організація чергування в класі
|
Визначення наявності підручників
у дітей
|
Рейд-перевірка: «А хто, хто в
портфелику живе?»
|
|||||
4.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Визначити і закріпити за учнями місце за партою
|
Організація режиму дня школяра.
|
Спостереження за поведінкою на
перервах
( )
|
||||
5.
|
Робота з
батьками
|
Анкетування батьків з метою
уточнення місць роботи, номерів телефонів
|
Круглий стіл «Вчимося спілкуватися»
|
Батьківські збори №1 на тему:
«Як правильно організувати режим дня третьокласника»
|
||||
6.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь у лінійці, присвяченого
Першому дзвонику
|
Свято спорту
|
Загально шкільний захід»твій друг- дорожній рух
|
День партизанськох слави
|
|||
7.
|
Заходи по охороні здоровя та запобіганню
нещасних випадків
|
Бесіди з попередження нещасних випадків
«Небезпека в навчальному закладі»
|
Бесіди з дотримання правил дорожнього руху
«Дорога від школи додому»
|
Бесіди з пожежної безпеки «Як запобігти пожежі»
|
Бесіди з цивільної оборони «Дії населення під
час землетрусу»
|
|||
жовтень
Місячник
сприяння творчому розвитку особистості
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(3 – 7.10 )
|
ІІ тиждень
( 10 – 14.10 )
|
ІІІ тиждень
( 17 -21.10
)
|
ІV тиждень (24-
28.10)
|
|
1.
|
Виховні години,
класні
збори
|
Урок
милосердя «Доки маємо час – робимо
добро»
|
Класна година на тему «Символи моєї Батьківщини»
|
«Серед братських могил в краю
степовім», присвячена річниці визволення України від німецько-фашистських
загарбників
|
«Подамо руку дружби природі»
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Екскурсія до пам’ятних місць
селища «Історія нашого краю»
|
Лінійка «71 річниця від дня
прийняття Статуту ООН та створення ООН»
|
|||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
"Як подобатись іншим людям?" - практичне
заняття.
|
Бесіда
«Умійте цінувати дружбу»
|
«Вчимося бути добрими людьми»
|
||
Ціннісне ставлення до себе
|
"Як переходити дорогу?" - практичне заняття
|
Бесіда «Вплив фізичних вправ
на ріст, розвиток і здоров’я»
|
Бесіда.
День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул
|
|||
Ціннісне ставлення до
природи
|
Милування
природою «Природа – це казка, яку
треба читати серцем»
|
Акція «Осіннє листя»
|
||||
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику
|
Конкурс малюнків «Осінній бал»
|
||||
Ціннісне ставлення до праці
|
Бесіда «Твоє робоче місце в
школі і вдома»
|
Ремонт підручників
|
Трудовий десант «Чистий клас»
|
|||
5.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Бесіда з порушниками дисципліни
( )
|
Відвідування
учнів,що пропускають уроки з метою виявлення причин ( )
|
Тренінг «Вчимося правильно
спілкуватись»
( )
|
||
6.
|
Робота з
батьками
|
«Як
запобігти помилок у сімейному вихованні?» −
педагогічна допомога батькам
( )
|
Засідання батьківського
комітету
|
Індивідуальні бесіди з
батьками, які запізнюються в школу
( )
|
||
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь у конкурсі «Найкращі
осінні вироби»
|
День визволення України від
Фашистських загарбників
|
Загальношкільна лінійка «Умові
моїй краса і неповторність»
|
Лінійка «71 річниця від дня
прийняття Статуту ООН та створення ООН»
|
||
7.
|
Заходи по охороні здоровя та запобіганню
нещасних випадків
|
Бесіди з попередження нещасних випадків
«Обережно гриби»
|
Бесіди з дотримання правил дорожнього руху
«Перехрестя»
|
Бесіди з пожежної безпеки «Небезпечна гра з
вогнем»
|
Бесіди з пропаганди здорового способу життя
«Правила поведінки під час канікул»
|
|
листопад
Місячник
правових знань і правової пропаганди «Бережи мене мій законе»
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(
7 – 11.11 )
|
ІІ тиждень
(
14 – 18.11 )
|
ІІІ тиждень
( 21 – 25.11 )
|
ІV тиждень (28.11-01.12)
|
|
1.
|
Виховні години, класні
збори
|
Класна година «Всі професії важливі» - презентація
|
"Мій
краю, моя історія жива”- бесіда присвячена
пам’яті жертв голодомору".
|
«СНІД: людство
під знаком біди»
|
«Памятаємо
про голодомор»
|
|
2.
|
Напрямки
виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Вікторина "Що я знаю про своє селище?"
|
||||
3.
|
Ціннісне ставлення до людей
|
Бесіда
«Характер людини, як він формується»
|
Тренінг
"Побажай другові добра"
|
«Мій
день мої вчинки»
|
||
Ціннісне ставлення до себе
|
Практичне
заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?"
|
«Ти
вихована дитина»
|
||||
Ціннісне ставлення до
природи
|
Екскурсія на природу «Краса навколо нас»
|
«Збережемо
красу природи»
|
||||
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Конкурс
на кращий малюнок
|
|||||
Ціннісне ставлення до праці
|
Провести
анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?"
|
Ремонт підручників
|
Трудовий
десант «Теплий клас»
(підготовка класу до зимового сезону)
|
|||
4.
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Відвідування
учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин
|
Робота з
дітьми, щодо покращення якості знань
|
|||
5.
|
Робота з
батьками
|
Засідання батьківського комітету
|
Індивідуальні
бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"
( )
|
Бесіда з батьками
( )
по результатам навчання учня за листопад
|
||
6.
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до
Дня української писемності
|
Захід присвячений Дню працівника сільського
господарства
|
Бережи здоровя змолоду
|
Памятаємо
про голодомор
|
|
7.
|
Заходи
по охороні здоровя та запобіганню нещасних випадків
|
Бесіди
з дотримання правил дорожнього руху «Ми учасники дорожнього руху»
|
Бесіди
з пожежної безпеки «Запалювальні засоби, від яких виникають пожежі»
|
Бесіди
з пропаганди здорового способу життя «Особиста гігієна»
|
Бесіди з попередження нещасних випадків «Небезпечні іграшки»
|
|
грудень
ипиМісячник національного виховання
«Я – родина – Україна»
№ п/п
|
Заходи
|
І тиждень
(05 – 09.12
)
|
ІІ тиждень
( 12 – 16.12)
|
ІІІ тиждень
( 19 – 23.12 )
|
ІV тиждень
( 26 – 29.12
)
|
|
1.
|
Виховні години,
класні
збори
|
Класні збори №2 на тему: «Твої
обов’язки в класі»
|
«День Збройних сил України»
|
«Традиційні
українські свята».
Ознайомлення учнів з зимовими святами на Україні
|
Класна година «Різдвяні свята
на порозі»
|
|
2.
|
Напрямки виховної роботи:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Заочна мандрівка по рідному краю.
(Оформити матеріали)
|
||||
Ціннісне ставлення до людей
|
«Як поводитися, якщо тебе образили?»
− практичне заняття
|
Анкетування «Зимові канікули.
Що ти пропонуєш?»
|
||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони
небезпечні?"
|
Бесіда.
Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період
|
Анкетування «Який я» (самооцінка)
|
Правила поведінки під час зимових
канікул
|
||
Ціннісне ставлення до
природи
|
Екологічна операція «Встанови
годівничку»
|
Милування природою «Зимовий пейзаж»
|
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки
|
|||
Ціннісне ставлення до
мистецтва
|
Прикрашаймо свій клас
|
Підготовка до Новорічних свят
|
Розучуємо новорічні пісні
|
|||
Ціннісне ставлення до праці
|
Трудовий десант «Чистий клас»
|
Організувати вручення саморобних
подарунків однокласниками на день Миколая
|
||||
4
|
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з (
)
«Правила поведінки на перерві»
|
||||
5
|
Робота з
батьками
|
Засідання батьківського
комітету
|
Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».
|
Батьківські збори №2 на тему:
«Як я
виховую свою дитину?»
|
Залучення батьків до
діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул
|
|
6
|
Участь у загальношкільних
заходах
|
Участь у виставці малюнків «Природа
- матір-чарівниця»
|
Участь у новорічних святах
|
|||
7
|
Заходи по охороні здоровя та
запобіганню нещасних випадків
|
Бесіди з дотримання
дорожнього руху «Небезпечні перехрестя»
|
Бесіди з пожежної безпеки
«правила поведінки під час проведення новорічних свят»
|
Бесіди з пропаганди здорового
способу життя «Бережи здоровя змолоду»
|
Інструктаж
«правіла поведінки під час зимових канікул»
|
|
Пріоритетні напрями діяльності класного
керівника
· Перебудова змісту виховання, ключовими поняттями якого є
людяність, милосердя, доброта, чесність, порядність.
· Виразна роль загальнолюдських цінностей та загальнолюдської
моралі.
· Гуманізація відносин, цілісність виховного процесу.
· Вивчення учнів, учнівських колективів та об'єднань.
· Організація виховання та згуртування учнівських колективів.
· Організаційно-педагогічна діяльність щодо забезпечення життєдіяльності
класного колективу.
· Розвиток особистості, її творчого потенціалу.
· Робота з батьками, індивідуальний вплив.
Зміст роботи класного керівника
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
· з’ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, фіксувати
пропуски у класному журналі;
· проводити бесіди з учнями, які запізнюються на уроки;
· проводити індивідуальну роботу з учнями;
· контролювати зовнішній вигляд учнів;
· контролювати харчування.
Щотижня:
· організовувати чергування по класу;
· проводити класні години;
· перевіряти щоденники;
· проводити заходи у класі за планом роботи;
· працювати з активом класу, організовувати діяльність органів
учнівського самоврядування;
· контролювати виконання доручень;
· організовувати прибирання закріпленої території пришкільної
ділянки;
· працювати з батьками;
· працювати з вчителями, що викладають у класі;
· проводити зустрічі зі шкільним лікарем за довідками про хворобу
учнів.
Щомісяця:
· проводити класні збори;
· проводити бесіди з безпеки життєдіяльності;
· відвідувати уроки вчителів-предметників у своєму класі;
· тестувати (анкетувати) учнів з метою вивчення індивідуальних
особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
· контролювати стан підручників;
· зустрічатися з батьківським активом;
· відвідувати учнів удома.
Один
раз за семестр:
· оформляти класний журнал за підсумками семестру, складати звіт;
· заповнювати табелі успішності;
· проводити батьківські збори;
· брати участь у роботі семінарів, МО класних керівників;
· аналізувати виконання плану роботи, коректувати план виховної
роботи;
· складати план роботи на канікули.
Один раз на рік:
· аналізувати план виховної роботи за попередній навчальний рік та
складати план на наступний навчальний рік;
· проводити відкритий виховний захід;
· оформляти особові справи учнів;
· оформляти статистичні відомості про клас (на 5 вересня);
· працювати з підручниками (здавати, перевіряти, видавати);
· писати характеристики (за необхідністю).

Немає коментарів:
Дописати коментар